Novel Miszpinkers
Hot Novel
Cinta Aufia Damia and Kau Masih Milikku still in progress

Sunday 13 April 2014

Cinta Aufia Damia

Bab 5

Sepeti biasa, mereka hanya mendiamkan diri,perjalanan ke banglo kediaman mereka mengambil masa setengah jam.Sunyi sepi malam itu membuatkan Aufia terasa mengantuk dan tanpa sedar dia sudah pun terlelap, sesekali mata Qalish melirik ke arahnya.
"Tidur la pula, macam mana nak kejutkan nanti bila sampai..huhh" keluh Qalish

Kereta Audi hitam itu sudah pun berada di depan rumah, enjin kereta di matikan, pintu kereta dibuka dan ditutup dengan sedikit kuat.Sengaja di tutup kuat untuk mengejutkan Aufia yang masih lena, mujur cara nya itu berjaya juga mengejutkan Aufia dari tertidur.


"Apesal la pula aku bole tertidur, nasib mamat tu bising sikit kalau tak,beku sejuk aku dalam kereta ni agaknya." Omel Aufia sendiri.

Kaki terus di hayunkan menaiki tangga , belum sampai ke bilik, Qalish terlebih dahulu memasuki bilik itu menyebabkan Aufia yang masih termamai menaiki tangga terkejut melihat Qalish.
Hanya beberapa saat ,dia sudah pun keluar semula.

"Since my aunt here, im gonna stay here for a while until they're return" Beritahu Qalish pada Aufia.

Aufia hanya mengangguk perlahan lalu menuju ke bilik tetamu dan tindakan nya itu cepat disedari oleh Qalish.
"No,u dont need to sleep there, coz im stay down here,so u just go sleep in that room."

Pinta Qalish sambil menunding jari ke arah master room mereka itu, dan Aufia hanya mengikut kata kata suaminya itu tanpa sebarang suara.

Jam sudah menunjukkan pukul 2 pagi, Qalish mula rasa mengantuk, dia cuba untuk merehatkan diri di sofa yang ada pada ruang tamu itu, tapi ternyata dia begitu tidak selesa. Pusing kanan pusing kiri untuk mencari posisi namun hampa. Tanpa berlengah, dia segera menaiki tangga lalu memulas tombol itu dan melangkah masuk agar tidak disedari oleh Aufia.


"Ouhhh god, she's wearing lingerie? Bicara Qalish dalam hati dngan mata yang membuntang.Dia begitu terkejut melihat keadaan isterinya yang tidur hanya berbalutkan baju tidur kain satin yang memang cukup nipis.Dia perlahan kan langkah kaki dan cuba merapati katil itu, Hatinya mula berkata kata lagi.

"Dia begitu ayu and tutup habis pada waktu siang and now at night..... she's so damn sexy,What a great girl". Qalish semakin serba tidak kena.Ditilik satu persatu wajah Aufia,dia memang tidak dapat menafikan lagi betapa cantiknya wanita itu.


"Noo..nooo Julia much sexy and beautiful than her, but still she's so different..Napa aku tak nampak sebelum ni, betapa bertuahnya aku dapat isteri yang cantik.But i dont love her, i love Julia..yes Julia.'' 

Qalish terus berbicara sendiri dan tiba tiba mata bulat itu terbuka, mata mereka kini saling bertentangan tanpa berkelip.Degupan jantung semakin laju , hembusan nafas juga seperti baru lepas pecut lari.Aufia cuba memalingkan wajahnya namun sempat dihalang oleh Qalish.

Bibir yang nipis itu cepat sahaja dikucup ,Aufia benar benar terkejut namun dia sudah seperti patung bernyawa yang langsung sahaja tidak bergerak.

Kejantanan Qalish akhirnya tewas, diri nya sudah cukup lemah untuk mengawal nafsunya.Aufia pasrah dan hanya merelakan dirinya di nodai.

"Sesungguhnya aku adalah halal untuknya."



No comments:

Post a Comment