Novel Miszpinkers
Hot Novel
Cinta Aufia Damia and Kau Masih Milikku still in progress

Saturday 12 April 2014

Cinta Aufia Damia

Bab 3

Perempuan tu cam aku ke tak.?.. nampak muka macam tak kenal aku.Tapi takkan lupa muka laki sendiri dah tak ingat...

"Wei Ish,ko ni mengelamun ni apa kes?" teguran sahabatnya itu mengejutkan Qalish dari termenung.
"Takde lah Zam, aku cuma musykil sikit, tadi aku terserempak dengan  wife aku dekat mid valley tapi dia macam tak kenal aku la pulak.Tu yang aku pelik sikit tu." Terang Qalish pada sahabatnya itu.

"Wait..wait Wife? Bila masa pulak u ni kawin?" Soal seorang lagi sahabat.

"Joe, Tengku Qalish kita ni dah kawin nak dekat 2 bulan dah doh ."
"What!! biar betul u ni Ish,so mana wife and Julia tu pula apa cerita?" Soal Joe lagi.

Namun Qalish hanya mendiamkan diri,dibiarkan nya sahaja Zam yang menjawab.

"Tu la masalahnya ,dia kawin je hari tu terus dia biarkan wife dia dekat banglo dia tu sendiri and dia pula still ngan Julia la." Terang Zam pada Joe
"What ! are u kidding bro..? ur wife tu bro, dia tak kesah ke kau tinggal dia macam tu je.?"
"I tinggalkan dia tapi still bagi nafkah kat dia..so tu namanya tak biarkan la." 
Qalish cuba membela diri.

"Tapi tu nafkah zahir bro..yang nafkah satu lagi tak bagi lagi kan?"
soal Joe sehingga membuatkan mereka tergelak.
"Kau tak kesian ke dekat wife ko tu?" Kini Zam pula yang mula menyoal.
"Kesian apa, bukan dia tak makan apa..lagi pula memang kita orang dah discuss awal-awal.".
Baru sahaja Zam ingin bersuara lagi, Qalish terlebih dahulu bersuara..
"Enough, stop talk about her.Ok.!!.ditegaskan perkataan  ok  itu agar sahabatnya faham..

Sedang dalam perjalanan ke kondo, telefon bimbit Qalish berbunyi, melihat nama yang tertera pada kaca iphone nya itu,dia terkejut bagai nak pengsan .


"Daddy? oh no apa aku nak cakap ni." Qalish berasa gelisah ,tidak tahu apa yang harus dijawab nanti bilah daddynya nanti bertanyakan menatunya itu.

"Hello dy,"
"Hah Qal, esok kamu datang sini ,aunty Maria kamu datang Malaysia esok,"
"Aunty Maria nak datang , woww that's great.Adam ada ikut sekali ke dy?"
"Maybe ,coz aunty kamu cakap one family. kamu jangan lupa bawa isteri kamu sekali, boleh aunty kamu kenal ."
Qalish tersedak..
"wife!" ,macammana aku nak bagitau dah lah nombor dia pun aku takde.Aduhh masalah la pulak.
"Qal! are u there?"
"Yes dy, im still here.ok lah dy ,tomorrow we'll be there."
"ye lah ."

Niat untuk balik ke kondo dibatalkan ,Qalish terpaksa menuju ke rumah banglo nya untuk berjumpa isterinya.

 "Rindu pula rumah aku ni..lama tak datang,apalah agaknya perempuan tu buat kat dalam."Qalish berkata sendirian.
Sunyi pula kat bawah ,takkan aku nak ketuk pula dah la rumah aku.Arhh buka je la. nasib kunci rumah itu selalu di bawa ke mana-mana.

"Aufia.. awak..." panggil Qalish ,namun panggilannya itu tidak terjawab.suasana begitu sunyi.

Agaknya dah tidur ,fikir Qalish.Akhirnya dia mengambil keputiusan untuk memasuki bilik mereka untuk berjumpa isterinya.
Tombol pintu dipulas  , lalu pintu dibuka perlahan, dan tiba-tiba.

"Arhhhhh" teriak isterinya apabila melihat pintu itu dibuka.,dan Qalish yang berdiri tergamam apabila melihat seorang perempuan yang hanya berbalutkan tuala.Susuk tubuh yang begitu cantik, ramping, dan montok .Putih kulit menampakkan gebu kulit pada pahanya, betisnya dan atas bawah hanya jadi lirikan mata.


"Is she my wife?" hanya itu yang sedang bermain di fikiran Qalish pada saat itu.






No comments:

Post a Comment